Thursday, May 3, 2012

berat badan mendadak ?


salam hormat :)

dear , u know what ? i'm telling u that i'm so..so...chubby right now o.0
is like i want to say ayoyo every time when looked at my self . what's are going now...???
is not a big deal right ? but as a women i should maintain for my body , i need 'petua mujarab' plz , any one plz..
i'm not a big but n not so to fat actually , but masalah sebenar perut kita mungkin sedikit buncit , heh well u know because selalu bangat makan bersulamkan air....n is not good n not good to me , n for other people , dan lagi for my big problem is i don't have any idea to settle it ...pasal berat badan bertambah bukan issue yg besar for me sebenarnye, saya happy juga kot berat badan dah bertambah tak lah nampak cam dak2 kecik...comel juga kan berisi?? >.< mmg dari dulu nak tambah kan berat badan .

43-44
(see , ni berat badan saya sekarang ..dalam lingkungan begini taw ..)
bagi saya ok kot sesuai kot tuk tahap ideal saya tapi jangan sampai 45 ke atas .!!
ni kes yang paling nyata adalah gara2 semenjak bermenjak aq belajar  tak syak lagi..huh hampir setiap masa  nak makan je , macam pErUt bUaya a.ka perut BoCor

jadi, berbalik pada perkara umum yg nak hebohkan , saya nak hilangkan tabiat makan sambil minum air ni laaaaa..tak muncit2..tak cantek kan kan..

sebelum kejadian yang tidak diingini berlaku baiklah membenteras dengan tegas !! :)

help


No comments:

Post a Comment