Tuesday, June 21, 2011

saya sayang awak...



 
  awak,saya sayang awak :)
saya jatuh hati,jatuh cinta gan awak banyak kali..
saya tatuh cinta kat awak sbb 


  • First tgk awak, saya mmg dah terpikat...sy rasa masa2 mula tgk awak ,muka awak cam sheikh muszaphar..sumpah tak tipu..tak kisah la org cakap tak sama..tapi apa sy peduli kan :)..n sekarang bile sy cakap muka awak cam dia pun awak cakap x sama lgsg..*bak kata awak,awak lg hensem..tapi awak mmg hensem bagi saya ,david beckham pun kalah :)
  • awak manje..saya suka org manje...n sy suka mnjekan awak...bile awak manje mula la sy naik hantu..opss...*naik geram...rasa tak puas hati sbb awk lg manje dari sy taw..n kata awak,awak manje 500 kali...mmg dasyat betul la.. :P
  • awak ambik berat tntg sy...sampai kdg2 awak jd cepat  marah..tapi sy tak berapa suka bile awak jadi terlalu garang..sbb nnt sy pun mula rasa nak bertukar jadi hulk...hulk warna pink *baru comel..
  • sy suka gan mata kecik awak..comel jer...ala2 nak tidor gitu... 
  • sy suka dgr awak berleter,wlpn sakit telinga tapi tu nasihat awak n tuk kebaikan sy
  • awak suka kan budak2...mcm sy...jadi kt mmg serupa.. jarang lelaki sukakan budak2..nasib baik awak tak camtu..klu tak cmtu..sy akan pakse awak sukakan budak..tak kire taw..
  • awak lain awak berbeza dan tak sama dgn org lain..sy rasa awak je blh jd teman hidup sy (:
  •  awak tak isap rokok mcm rata2 laki skrg...n sy tak suka org merokok...sy kurang senang dengan bau asap rokok..t sy tak bernafas...sbb dok tahan hidung.. 
  • sy suka dengar suara awak kdg2 romantik je bile awak tgh serius
  • awak pnyyang..manje kan sy cam budak2..sbb tu smpai sekarang sy dok fikir sy masih budak2 yang bile tak dapat permainan nangis...*gedik
  • yang penting awak cinta pertama sy..first class taw..


saya tahu jodoh semua kat tangan tuhan,tapi kalau boleh sy nak awak jadi teman hidup sy
n kalau suatu hari nnt apa yg sy hajat kan jadi kenyataan sy bersyukur..tapi kalau tak kesampaian mugkin ada hikmah n sy redha :)..tapi buat msa sekarang sy milik awak n awak milik sy ok??..chiiilll





end

No comments:

Post a Comment